Todaaay

Åh imorgon är det sista skoldagen, tentan ska lämnas in imorgon och gruppen ska redovisa vårt projekt. Det ska blir så skönt att kunna släppa pluggandet ett tag, jag får sommarlov i en vecka innan jag sätter igång med jobbet som ledare för ett sports camp. Jag lär nog jobba en del på förskolan i sommar också.

Mina planer inför sommaren är:

Jobba vecka 25-28, 32

Åka till Kalmar/Öland vecka 29 med mamma och ligan

Åka till Norrland med Andreas antingen vecka 30 eller 31

Ett måste är gröna lund och Liseberg kan det bli också

Sola en massa

Bada en massa

Segla



Nu ska jag åka och hämta min kära mormor från jobbet och sen ska jag dra och träna, träna och träna. Ikväll blir det bad med Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback