Pussgurkor



Bilden får tala för sig själv!

Jag måste bara säga att jag tror att jag har hittat världens roligaste sommarjobb. Få betalt för att träffa massor med mysiga barn/ungdomar och spela sporter och lekar hela dagarna. Det är klart att det är krävande ibland men i helhet kan det knappt bli bättre. Dock känner jag mig ganska gammal, de flesta andra ledarna är några år yngre men det gör mig inte så mycket. Jobbar den här veckan och två veckor till sen har jag semester i tre veckor för att sedan jobba en och sen tre lediga igen, skööönt!

Jag hoppas att ni hade en trevlig midsommar, det hade jag. Vi var uppe i dalarna där vi hyrde en stuga. Långhelgen bestod av fantastiskt väder, god mat, trevligt sällskap och en massa mys och avkoppling.

Vikten då? Jo, efter midommarhelgen hade jag gått upp några hekto men gick ner det lika snabbt igen. Så väger någonstans mellan 58 och 59 precis som min jämnvikt ska ligga på. Tränar en hel del, får en massa idrottande på jobbet varje dag och igår var jag på gymmet och tränade med Vevve, imorgon blir det ett pass där igen och även på torsdag blir det sydpoolen men bad denna gång med min kusin.


Trevlig sommar i det fina vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback