Min lediga dag

Åh så skönt att vara ledig, tråkigt bara att näsan rinner som en flod och att det låter "prosit" om mig hela tiden. Jag har varit på kurs på Scania hela helgen eftersom jag ska arbeta som ledare på deras idrottsskola i sommar. Helgen var rolig och lärorik men väldigt slitsam, så trött som jag har varit under dessa dagar har jag nog aldrig varit men det blir väl så av en massa ny information och nya människor. Som sagt, det tar på krafterna och tillråga på allt så blev jag genomförkyld och haft mensvärk.

Jag njuter av denna lediga dag, jag har haft besök av mina kära syskon som har varit här och ätit lunch och planerat lite inför midsommar. Rebecca kom också över och umgicks ett tag. Kvällen kommer att spenderas på olle´s med god mat, och förhoppningsvis bra fotboll i goda vänners lag.

Imorgon och på onsdag blir det jobb på förskolan och sen långhelg innan det riktiga jobbet på Gröndal sätter igång.


Vikten går bra, jag väger 58,5 kg!

Hoppas att ni får en bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback