Miss her


Ska träffa Camilla idag klockan tre. Jag har saknat henne, det är så synd att man ska tappa kontakten så mycket när man slutar gymnasiet och lever två olika liv. Vi lovade att det aldrig skulle få hända oss och jag lovar att jag nu ska försöka göra allt för att de inte ska ske. Det vore dumvristigt att gå miste om något så underbart som vår vänskap. Jag har aldrig haft en vän som Camilla, helt ärligt.

Efter det ska vi åka och hämta en tvmöbel i Sollentuna, så måste låna släp och fixa ännumer bärhjälp. Äsch de lär gå bra. :) Imorgon är det fredag vilket betyder skola hela dagen, men på kvällen blir det tacos hos pappa sen är det HELG!

Kommentarer
Camilla säger:

Jag älskar dig!

2011-03-31 | 18:01:18
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
DinSötaLillaSysterMoa<33 säger:

Vad söt du är på den där bilden Ackis <333

2011-03-31 | 18:43:56
Bloggadress: http://clotheslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback