Känns som om det var igår...

Bloggpausen är avslutad

Idag var jag "ledig" dvs en plugga hemma dag. Imorse var jag hos läkaren och pratade om mina tabletter, min kära far följde med mig så att jag skulle våga åka hissen upp. Det finns inga trappor dit, bara hiss....usch. Följde med honom en sväng till Coop efter läkarbesöket men sen blev jag hemskjussad. Jag och Veronica mumsade i oss en varsin semla till lunch, sen blev det plugg och lite sömn för min del.

Vid tre tiden åkte jag till min kusinvitamin och hämtade nycklarna till hennes och Johans lägenhet som jag och Andreas ska passa torsdag-söndag, så ska bo där några dagar och passa katterna.

Ikväll var tanken att mamma, mormor och jag skulle åka på zumba i saltskog men när vi väl kom dit visade det sig att det bara är varannan onsdag, så vare med det. Men jag var så sugen på att träna så dem släppte av mig vid friskis och svettis så tog jag mig ett jympapass istället och det ångrar jag verkligen inte. Testade på yoga i söndags och det var också skönt men inte lika svettigt som jympan dock ;)
Mamma och mormor hämtade upp Moa och Bebis och gick en promenad istället men sen hämtade dem upp mig och åkte hem :) snällt.

Fikade lite när vi kom hem, badat och packat lite.

Have a nice night ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback