Hos kusin

Hejsan!

Just nu sitter jag i Jessicas lägenhet och väntar på att min baby ska komma. Ska bli myspys att bo med honom här i några dagar. Idag var det sista dagen med lektioner på dessa ämnesveckor som pågått i ca 5 veckor, det är skönt men dock väntar en stor tenta bara någon vecka bort... Efter skolan gick jag till stan och handlade frukost och mat och traskade sedan upp hit i ovädret. Som tur var körde mamma förbi precis och hjälpte mig med dem tunga kassarna.

Jag pratade med pappa nyss och han sa att farmor ville träffa mig och jag vill självklart träffa henne också så vi ska se allihopa nere på tratten om en liten stund, ska bli mysigt. Så det blir sen middag idag men ska laga köttfärssås och spagetti som jag vet att min mysis älskar så hoppas han blir glad :D

Hoppas ni får en mysig kväll :)

Kramiz



Gammal bild men som ändå framhäver mitt rätta jag ;)


Kommentarer
Moa<33 säger:

Vad gullig <33 De är min Ackis <3<3<3

2011-03-11 | 22:14:59
Baby säger:

Din mysis blev jätteglad för middagen blev supergod! <3 Du är bäst min Angelica<3 Och sötis på kortet <3 <3 <3

2011-03-12 | 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback