Nu jävlar!

Nu när bloggen är så fin så ska jag börja blogga igen... Eller? som Elin skulle ha sagt ;)

Sista skoldagen var igår så nu är det ledighet till den 14 juni som gäller. Jag ska jobba i Vagnhärad i sommar igen, money money.

Jag ska alldeles strax åka och äta lunch med mamma och mormor, hoppas jag kan äta mer idag för igår var min mage allt annat än okej om vi säger så.

JUSTE! Vi var på kryssning i helgen och det var superduper roligt. Jag spelade på roulette för första gången i mitt liv och vann det gjorde jag också. Andreas tyckte att jag hade lite flax men jag kallar det skicklighet ;) haha.

Nej nu drar jag iväg, ha det bra alla goda människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback