PÅT IGEN

Nu när mina fina systrar har blivit så duktiga på att blogga så måste ju jag se till och bli bättre.

Jag sitter just nu hos min kära far som dock ligger och sover efter att ha jobbat natt. Jag åkte hit ut för att låna bilen till jobbet men det är några timmar kvar tills dess så då stannar jag ett tag här i lugnet på landet.

Klockan fyra börjat mitt näst sista arbetspass innan min ledighet, imorgon är det en sådan där tuff 13 timmarsdag men sen är de freedom, jag kommer ha jobbat 52 timmar på en vecka. På tisdag går flyget till Sicilien och då ska vi bara ta det lugnt och vila upp oss ordentligt.  Min älskling har tre veckors semester nu och jag har först en vecka sen jobbar jag tre dagar och sen har jag en vecka till ledigt, då vi ska åka ner till Hultsfred där vi hyrt stuga med familjen, ska under den veckan hitta på en massa roligheter som bland annat åka till Öland.

Jag har en positiv överraskning som jag kanske kan berätta på måndag ;)

Ha en fin lördag allihopa!

Med vänliga hälsningar
Angelica Wallén



Kommentarer
Moa :) säger:

Aa de måste du ju ;) <333

2011-07-02 | 23:32:16
Bloggadress: http://clotheslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback