Tired women

En supertrött kvinna som bloggar, tro det eller ej men hon heter Angelica.

I Skellefteå hade vi det jätte bra. Vi åkte skridskor, gick på bio, spelade bowling med en av Andreas kompisar "Hansson", spelade en massa spel och umgicks med familjen Ödling. Vi flög tillbaka på måndagen, en kort flygresa på ca 60 minuter men det gick bra.

Jag var i skolan två gånger förra veckan, hade en gruppredovisning på onsdagen men efter det så avslutades kursen. Jag var ledig Fredag och lördag då umgicks jag med min underbara familj och älsklingen som sov här hela helgen. Nej, vi fick inte nog av varandra efter en hel vecka tillsammans ;)
I söndags så jobbade jag på elevhemmet 8-21, det var ett tag sen men det gick fint. Sedan var det bara hem och sova för att sedan stiga upp 05.00 och jobba på Valla förskola. Har jobbat idag också, ska vikariera hela veckan för Katarina som är i fjällen. Blir jobb på söndag också men sen börjar skolan igen och en ny kurs så det blir det inget jobb på ett tag.

Det pågår en ommöblering här hemma hos mamma, jag och Moa byter rum. Jag har tagit in min säng nu och bytt kläder så sakta men säkert håller det på att bli mitt rum helt och hållet, yipppiiii.

Sov hos pappa igår, var roligt med tanke på att det var väldigt länge sen. Det var tänkt att jag skulle sova där inatt också men mamma har gått och blivit magsjuk så jag åkte hem hit för att hjälpa till med det mesta. Pappa och jag åkte och handlade hem hit för en stund sedan. Jag får också låna bilen till jobbet vilket är superskönt, börjar 07.00 och slutar egentligen 14.30 men kommer troligtvis vara tvungen att jobba över pga personalbrist.
Imorgonkväll ska iallafall jag och Andreas gå på bio och se någon film, fick biljetter av min faster :)

Bye




"att sova på rumpan är skönt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback