Skellefteå

Vill bara tala om att jag lever ;)

Gott nytt år på er allihopa, hoppas ni har haft härliga mellandagar. Jag har haft supermysigt, nyårsafton bestod av middag på Amazon med mamma, mormor, Veronica, Moa och Andreas. Efter restaurangbesöket hämtade vi upp Camilla och åkte hem till pöjken min där vi spelade lite spel och tog de lugnt. Vid tolvslaget stod vi mitt i Stockholm, rättare sagt vid klarabergsviadukten och jag fick min efterlängtande nyårskyss. Tillbaka till Södertälje sen, partypinglorna gick ut (C och V) men jag och Andreas åkte hem.

På nyårsdagen kom Ola och Kicki och hämtade oss för att fortsätta mot Lindesberg där Andreas mormor och morfar bor. Vi var där tills på måndagmorgon för sen åkte vi ända upp till Skellefteå där vi är nu :)

Jag skriver mer en annan dag om vad vi gjort och vad vi tänker göra :)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback