Sikken day

Idag har det varit en händelserik dag kan man säga. Vaknade upp gjorde jag hemma hos min älskling imorse och ville inte kliva upp :( Men tillslut var jag tvungen att dra mig till tåget för idag var det terminstart för min del. Nu har jag börjat läsa kursen tvärvetenskaplig begreppsbildning och dess didaktik (om det säger er något? haha :P )

Efter skolan gick jag till centrum och mötte upp mamma, jag följde med henne till läkaren. Moa och jag ska gå ner en dag och ta prover och testa hur vår sköldkörtel mår. Vi har inte haft några problem med det förut men eftersom mamma, mormor och Veronica har problem med den så är det bra att vi kollar då och då.

Ikväll har det också varit hockey... men vi ska inte tala om den matchen.

Igår hade jag en super mysig dag måste jag bara tala om :D Jag var med min andra hälft i stockholm. Vi gick och strosade lite i affärer ett tag och sen åkte vi hem och åt tacos, kollade på film och mööööös en massa :D Jag älskar min Andreas <3


Hoppas ni alla där ute i vida världen mår prima :)

Pusss so long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback