Tråkigt

Hade skrivit ett inlägg imorse men glömde att publicera det så när jag kom hem var jag redan utloggad och inlägget hade gått upp i rök... jaja idag hade jag lektion på Tom Tit, gick en promenad ner imorse. Slutade 12.00 och det var skönt. Tog bussen hem, hann inte vara hemma så länge. Tog med Bebis och mötte mormor, vi gick till bårstabergen där vi mötte mamma. Skjussade av mormor och mamma och sen åkte jag till stan för ett ärende. Ut till apoteket vid ica maxi och sen hem. Fått lönespecifikationer från tre håll så blir en fin lön imorgon. Ja, de här har varit min dag än så länge.

Ikväll blir det hockey, är inte alls sugen men måste.

Dagens
+ Lönen är snart på ingång
- Känner mig deppig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback