Haha

Jag blir så fruktansvärt arg på mig själv över att jag är en kass bloggare. Jag vill skriva varje dag men varför gör jag inte det? Skulla kunna skriva att jag inte har tid men det stämmer inte alltid för det har jag. Jag skriver oftast på kvällar och då är problemet att jag är super trött. Ganska ofta händer det att jag loggar in på blogg.se och tänker slänga in ett inlägg men då kommer de ofta en röst inom mig som säger något i stil med "Nej Angelica, du orkar inte idag" Och det värsta är att jag brukar lyssna på den tjuriga rösten. Men jag ska försöka att vara stark och inte falla så mycket för "grupptrycket". Jag ska bli en stark bloggare :D (trot eller ej men jag är inte schitzofren)

Idag är det söndag och jag vet inte vad jag ska göra idag. Skjussade Andreas till tåget imorse, han skulle träffa sin syster för att kolla på lägenhetsvisningar åt sina föräldrar :) Hoppas dem är fina!
Mamma pratar om att åka ner till stan eller någon annanstans så jag får se om jag följer med. Skönt att ta sig ut.
Funderade på att åka iväg och träna ikväll men det fanns inga pass som passade mig så får vänta till tisdag.

Igår var jag och Andreas och kollade på hockey på hovet tillsammans med Veronica och hennes Andreas. Tyvärr vann inte ssk men vi är fortfarande kvar på slutspelsplats :D Efter matchen åkte vi alla hem till mamma och kollade på melodifestivalen och åt räkmackor, mummmmmaaaa.

Juste, Andreas och jag har ju varit på kryssning också :) Det var super mysigt. Vi åt jätte god mat och dansade lite. Kärlek♥

Puss och kram


Kommentarer
Snuttan säger:

Va fint du har gjort på din blogg lilla älskling <3 och en fin bild också! <3 saknar dig, och var supermysigt på kryssningen <3 speciellt dansa till det finska dansbandet :D <3

2011-02-06 | 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback