Syskonkärlek

Idag har jag gjort...inte så mycket alls. När jag vaknade gick jag ut med bebis en sväng sen blev det solning på balkongen i någon timma. Jag gick in och somnade en stund vid halv två och vaknade klockan tre, då kom Moa hem. Vi hade lite systermys, badade och bestämde oss för att ha likadana kläder. Moa och jag bakade en kladdkaka i väntan på Ante. Vi hann med en till liten tur med bebis innan Andreas hämtade oss, vi åkte ner till thaimaten och åt, mumsfillibabba. Ut en sväng till icamaxi för att köpa inflyttningspresent till Vevve och hennes Ante.

Snart är det flytt, så bäst att sova ett par timmar nu.
Puss


Kommentarer
Joanne säger:

oj vad lika ni är :p

2011-06-20 | 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback