Påsken och solen

Min påskhelg har varit helt underbar, varit med släkten, ätit god mat (för mycket) och bara haft supermys :D Vi har tagit en massa bilder från dem här dagarna men dem har jag ännu inte i datan. Jag ska be min lillasysteryster att lägga in dem här någon dag snart...men jag har lite bilder från idag, och idag har vi solat ute vd almnäs och jag tog mig även ett dopp, 25 april är nog rekord för min del.

Idag är det den sista lediga dagen för dem flesta men jag har ledigt till onsdag vilket känns bra eftersom min gulleplutt kommer hem ikväll och även han är ledig imorgon :D Just nu sitter han i bilköer norr om Gävle, snart framme och då ska han hämta upp mig Ikväll ska jag ta hand om honom extra mycket eftersom han lär vara helt slut efter så många timmars bilkörning, 80 hela mil. Längtar efter att få pussa och krama honom, det känns som om vi har varit ifrån varandra längre än vad vi har :P är faktiskt lite små pirrig haha :D Nej nu tycker ni att jag är larvig så nu är det dags att sluta skriva.

Jag hoppas ni alla glada har haft en bra påsk och att ni är lite extra runda om magen efter påskmaten och godiset ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback