Tjenixen så här på kvällskvisten

Det var ett tag sen jag skrev här, så lyder den mest upprepande kommentaren på den här bloggen. Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera måste jag säga.

Det har varit en händelserik period sen sist jag skrev, precis haft min första tentamen vilket har krävt mycket av min tid denna vecka som varit. Suttit i skolan och arbetat hela veckan, vissa dagar kom jag inte hem förs vid 19 tiden, 9 timmars skrivande... Men har haft enormt bra pluggvänner, vi har hjälpt och stöttat varandra. Vi var grymt duktiga tjejer, Rebecca och Nansi.

Jag har börjat jobba på ishockeyn, kanske skrev det i förra inlägget? nej tror inte det. Jag jobbar iallafall som publikvärd, de är väldigt kul faktiskt. Teatern har jag börjat på igen och val har det också varit. HERREGUD!
Just nu är jag väldigt trött på allt som handlar om politik, folk är helt galna verkligen. SD kom in i riksdagen och tycker egentligen inte att det är så konstigt. Nu kanske alla andra partier förstår missnöjet mot dem, kanske dags att ta tag i sina egna partier och göra något vettigt utav dem.

Maja min älskling skulle fyllt 11 år igår, var uppe på graven och tände ljus och satte blommor och sådant :) Grattis min ängel ♥



Tjing!




Har inte så många bilder i min nya dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback