Min första skoldag

Idag var min första dag i nya skolan. Jag började klockan tio och gick till klockan tre. Vi satt i en lärosal nästan hela dagen och blev matade med en massa information, om skolan, om programmet och hur våran studietid kommer att se ut under dessa år. Vi fick passér kort så att vi kan komma in i skolan när vi vill under dygnet, till och med på natten, haha ganska konstigt :) Fick blanketter att fylla i osv. Blev medlem i lärarförbundet och en massa andra saker. Ja ni hör själva att det var ganska mycket nya intryck man fick idag. Imorgon börjar jag klockan 9.15 till 16.00 så kommer mina tider att se ut för det mesta. 
Juste, vi har faddrar också, de är dem som går en klass över oss. Dem har gjort ett aktivitets schema för oss nya studenter för att vi ska få en så rolig start som möjligt.

Aktivitets schema:
Torsdag:16.15-18.00 ska vi ha dramaövningar och "lära känna varandra"
Onsdag: 12.00 picnic och ev vattenkrig ;)
Tisdag: 16.15 Tipspromenad  och frågesport
Torsdag: 5-kamp och lekar
Fredag: Pubrunda på stan eller i kårhuset
Super mys :D

På kvällen var jag på upptaktsmöte på teatern, Veronica följde med. Jag ska börja spela igen, ska börja i hennes vuxengrupp. Var massa nya människor som ska börja, skönt att vara många nybörjare.

Ska även jobba som funktionär på ishockeyn i höst och sen ska träningen på friskis och svettis hinnas med också.

Fullt hus? Japp, men ska känna efter så att jag orkar med allt, annars prioriterar jag självklart!

puss och kram skumbanan!

Bild på skolan





Kommentarer
Camilla säger:

Hej du har gjort om här :D fint! ♥



Tack så mycket :) ja det får vi se till att göra :) ♥♥

2010-09-24 | 20:24:37
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback