Nu jävlar!!!

Nu har jag gjort bloggen så fin, och bara därför måste jag börja bli en aktiv bloggare igen! Visst vart det fint? Jag älskar Militärgrön, det är en sån mysig höst färg tycker jag. Och så la jag till en sådan där rosa bandet ikon, tycker det är jätte viktigt att vara med och sponsra och vara med och bekämpa bröstcancer (alla cancerformer). Jag ska pallra mig in i någon affär snart och köpa mig ett sånt där nytt fint rosa band med bröst på.

Sitter här i soffan nu med ansikts/rengöringsmask, har fått en väldigt dålig hy. Vet inte vad de beror på men jag vill inte ha en massa finnar. Jag hatar det och mår mentalt dåligt över det. Jag har inte en grov akne men det räcker för att jag ska känna mig obekväm. Så nu ska jag testa alla medel som bara går.

Idag ringde Marie, min chef på mitt extra jobb och jag har fått fyra jobbpass nu som jag ska ta. Kan vara bra med lite extra pengar i fickan. Man märker vekligen skillnad på att studera och att jobba.

Imorgon ska jag och några i min klass åka till nykvarn och göra ett studiebesök på en förskola, vi ska ställa frågor om förskolans kunskaps syn osv. Väldigt intressant faktiskt. Nu planeras redan inför Ten2, högt tempo men jag gillart.
På eftermiddagen ska jag åka upp till Andreas, klinka lite och vissa mina skillz på elgitarren...hm :D

Nej, nu ska jag gå och tvätta bort klibbet i fejjan, hårt som sten.

/Angelica



Jag gillar min mobil kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback