En melodi

Godmorgon!
Jag sitter hemma själv och löser melodikrysset, vuxenpoäng? ;)

Nu är min praktikvecka slut, både skönt och tråkigt på samma gång. Igår jobbade jag hela dagen, först på förskolan och sedan på elevhemmet i vagnhärad, där fick jag kommunicera med teckenspråket hela kvällen.

Idag ska jag också jobba, 13-21. Visst det är pengar men jag skulle faktiskt behöva vara ledig denna helg, men jag tror faktiskt att denna lördag blir bra iallafall. Efter jobbet ska jag ta mig upp till stockholm och gå ut med Andreas och hans vänner :)

Nej nu ska jag hälla i vatten i badkaret och ta mig ett varmt bad innan jag börjar göra iordning mig.

Have a nice saturday dudes!


Kommentarer
Moa <333 säger:

Hahah gammelvarning :P <3

2010-11-02 | 10:04:25
Bloggadress: http://mingos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback