Skön söndag

Jaha nu är denna helg strax slut då. Tråkigt med tanke på hur underbar denna helg har varit :) Efter förra veckan med en massa tentaplugg så behövdes de en amazing helg

I fredags var jag på heron city med Andreas och hans syster Miccan, vi åt mat och såg på Harry potter. En bra film tycker vi nog allihopa. Mycket trevligt var det.
Jag och Andreas åkte hem till honom efter, kom hem väldigt sent med tanke på att han bor i "ingenstans" ;) (Bergshamra) haha. Igår åkte vi hem till mig, jag och mamma jobbade på ishockeyn och Veronica och Andreas gick tillsammans. Moa gumman är lite sjuk så hon var hemma med mormor men hur som helst så vann ssk med 4-2 mot Linköping :D perfekt!
Efter matchen åkte jag med min kära pojkvän till Stockholm, först åt vi på max och sen hem och kollade på film och sov.

Idag har vi tagit det lugnt, pluggat har vi gjort båda två eller jag har pluggat och han har rättat en massa inlämningsuppgifter som hans "barn" har gort ;)

Nu ska vi äta och sen ska jag väl bege mig hemåt.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback