hårt som sten

Goddagens!

Igår kväll blev jag klar med tentan, den sista tentan i kursen lärarens uppdrag, så imorse lämnade jag in den och nu har vi börjat en ny kurs, lärarens arbete heter den vilket kommer bli mycket spännande.

Förra veckan skrev jag ingenting, min förklaring till det var att veckan var hemsk, en ren mardröm men som jag tog mig igenom tack vare min underbara familj och några friend och min söta pojkvän som peppade mig. Jag arbetade med tentan, jag jobbade i tre dagar i vagnhärad, ganska hårda pass vart det. Jobbade också på ishockeyn i torsdags och i lördags avslutade jag vecken med halloweenfesten hemma hoss oss. Det var väldigt roligt även fast jag var rejält trött kan jag säga och att sova på golvet var inte de skönaste men de gick ;) haha

Grejade hela förra veckan och det känns skönt, det lär bli lite lugnare nu!

Pussar och kramar från moi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback