1:a advent

Haft en super super mysig helg!
Tentan gick ganska bra i fredags, kändes okej åtminstonde. Hem direkt för att fira Veronica hemma hos mamma. Uffe och mormor var redan hemma hos oss och sedan kom Andreas. Moa, mamma, jag och Vevve var ju självklart där också. Vi åt tacos och firade 21 åringen med presenter och tårta. I lördags var det dags för ishockey, ssk vann mot färjestad med 6-2 :D hör och häpna. På kvällen var det dags för utgång för att fira födelsedagsbarnen Ronja, Elin och Vevve, träffade en massa gamla vänner. På natten åkte jag och Andreas med bussen som gick till sergelstorg och sen vidare hem till honom. Har nog aldrig frysit så mycket som inatt :( Skönt när vi kom hem iallafall.
Idag sov vi ut, sedan gjorde vi lite advent mysigt hos Andreas och sist men inte minst åkte in till stan där vi tillsammans med Miccan gick på julmarknaden i gamla stan och även den i kungsträdgården, MYSIGAST!
Åt gjorde vi i kungshallen innan jag for hem till Södertälje, back to the real life.
Imorgon är det VFU som står på schemat.... suck!



Jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback