Snabbis

Hej, slänger in ett litet inlägg här medans jag fortfarande är hemma.

Jag och Veronica har varit på stan idag, köpte namnsdagspresent till vevve och sen kollade vi lite annat smått och gott, bland annat kollade jag på en bh utan band inför studenten och nu tror jag att jag vet vilken jag ska köpa men är fortfarande inte helt säker, jag vill ha en vit och den ska vara lite fyllig och inte helt platt. Men vi får se om det blir den eller inte, ska åka upp till skärholmen den kommande veckan så där kanske jag hittar mig en perfekt, då ska jag också handla lite sommarkläder inför resan :D
Känns skönt att jag inte kommer vara en fattiglapp i sommar vilket jag annars alltid känner mig, haha. Ekonomi och spara är inte min bästa sida direkt ;)

Efter stanbesöket gick vi upp till Annes gamla lägenhet där mamma, mormor, Moa och självklart Anne själv håller på och städar eftersom hon ska lämna nyckeln klockan 18 idag. Nu är jag och V hemma en snabbis för att hämta en stege och lite verktyg, snickare som man är så får man göra en insats ;)

Nej nu måste jag kila, hoppas ni får en bra lördagkväll, puss och kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback