poeten

Godkväll eller godmorgon, bedöm själva.

Det är nu man ska skriva, när man ligger och ska sova, då alla tankar ploppar upp och man känner sig som världens bästa poet, och nu ska jag berätta om...
Haha nej så kul ska vi inte ha det!

Sommarvärme, har varit ute hela dagen. Vi var vid almnäs idag igen, grillade korv och solade, så varmt att man till och med kunde sola i bikini, sjukt!

Jag kom nyligen hem från Sofies fest i tumba, det var trevligt men mycket okända människor så man är ju lite tillbaka dragen. Men god mat och trevligt sällskap, roligt. Jag åkte och hämtade Veronica vid tumba station vid 00.10 sen åkte vi hemåt. Jag fick dvs låna mammas bil och vilket betyder inte en droppe alkohol vilket i sin tur är väldigt skönt.

Nehepp klockan är 02.00 nu och jag ska upp 07.00, ska åka ner till båtklubben och vara med på städdagen, wihu.
Ja, sova kanske inte skulle vara så dumt nu.
Bilder kommer imorgon, puss och kram skumbanan.

Juste, jag har namnsdag idag eller ja nu blir de ju igår, så jag fick en skiva, en bikini och ett par as snygga trosor och en matchande Bh ;) Tackar Mamma, Vevve och Moa <3

Visst har jag blivit lite bättre på att uppdatera ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback