Mors och Vevves dag :)

Idag är det morsdag och Veronicas namnsdag! Det har firats. Moa väckte mig redan vid 07.50 imorse, vi gick upp och fixade frukost på sängen till våra änglar. Vi gav dem paket och sjöng :)
Mamma fick gröna kulor som jag köpte på kryssningen, rosor och strumpor med texten "Mamma är bäst"
Veronica fick ett par örhängen, ett armband och kanderade jordnötter, haha hennes favvo.

Var på stan en snabbis, skulle lämnat in min studentklänning hos skräddaren men var inte öppet, handlade blommorna till mamma och kollade lite på hm :)
Vi åkte upp till kyrkogården för att mormor ville gratta sin mamma.
Hemma så har vi ätit kyckling och hasselbackpotatis, mumma. Ätit god tårta också.
Känns som jag har svullat som fan denna helg, usch haha ;)

Kollade på en lägenhet också, men den var urk så nej tack tyckte vi alla.
Snart ska vi på teater igen, Veronica spelar klockan 20.00 på saga, den pjäsen var så sjukt bra så vi går igen ;)
Gud vad mycket smilisar det blir nu för tiden, har ni tänkt på det? :P haha nej de måste jag sluta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback