Fredag fredag

Hejsan, man kanske ska slänga in ett litet inlägg nu när man är pigg och har tid

Jag har långledig nu, 5 dagars ledighet är inte illa. På måndag har vi studiedag så en dag extra.

Igår så åkte jag och mamma, Moa och mormor ut vid almnäs och hade med oss fika, vi satte oss vid sjön och bara hade de allmänt mysigt i det varma vädret, regnet kom senare. Sen blev det handling på Willys och jag fick ett par vita snygga tygskor av Veronica, tack my dear!
Min kväll bestod av plugg, plugg och plugg... Har en historia uppsats att skriva om nazism och fascism- hitler, mussolini och Francos ideal och drömmar, den ska vara inne senast ikväll så måste fortsätta plugga idag, suck men när den uppgiften är inne så är det inte mycket kvar, 16 skoldagar kvar och de ska fixas.
Så min fredag har inte många andra planer än att plugga, så bäst att sätta fart nu så hörs vi senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback