Fre + Lör

Godkväll, om en dryg halvtimma är det söndag. Vad har jag gjort dessa dagar som gått då?
Jo i fredags så åkte jag in tidigt till stan, jag lämnade av pappa vid hans jobb vid 06.20 sen åkte jag hem till mamma en stund, Moa var hemma då. Jag kröp ner hos henne och sen somnade jag, vaknade lite senare än vad jag tänkt mig så jag bestämde mig för att stanna hemme och plugga lite hemifrån, då kunde jag umgås med min lilla syster yster istället. Sedan åkte vi och solade med Mami och mormor, och vid två åkte jag till skolan och hade en lektion, idrott. Efter det hämtade jag pappa och efter lite strul med bilen så åkte vi till farmor och farfar där vi grillade tillsammans, mumma. En lugn och skön fredagskväll :)

Idag lördag då? Jo, jag åkte även idag in väldigt tidigt in till stan, så uppe innan tuppen. Åkte hem till mamma, la mig på soffan och somnade där, vaknade av en chockad mamma som stod ovanför mig och hade ingen aning om att jag var hemma.
Vi åkte ner till stan och kollade på Veronicas första teaterpjäs med sin första grupp, jätte bra var den och hon var super duktig min lilla skådis.
Efter det åkte vi andra ut till östertälje och solade och hade med oss fika, helt underbart väder, var ute i flera timmar. Sen var det dags igen, för att kolla på Vevves andra teaterpjäs med andra gruppen som hon är med i, den pjäsen var verkligen hur sjukt bra som helst. Många i släkten var och kollade och hon fick fin fina blommor av oss.

After that så åkte vi ut till Enhörna, köpte en ost och skink sallad som jag mumsade i mig, kollat på film och även idag bara njutit av ledigheten.

Oh vilket långt inlägg, haha!

 
Måste bara säga att mina syskon är de finaste som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback