Dagens snurrigaste

Hejsan hoppsan, denna dag har min hjärna gått för runt, det känns som om jag har gjort allt och ingenting. I skolan så hade vi ingen lektion, utan bara eget arbete men jag var hos Christina på förmiddagen där jag fick hjälp om information till min fördjupningsuppgift som jag ska skriva klart denna vecka :S urk... men jag har tur att jag har henne, hon hjälper mig mycket.

Jag har ringt en massa samtal idag, vart är övärt att nämna förutom ett samtal, jag ska till ett hem för funktionshindrade på fredag och besöka dem och om allt är bra så ska jag få sommarjobb där :) Hur bra som helst, jag är jätte glad verkligen.

Imorgon ska vi åka upp till sthlm tidigt med klassen för att gå på studiebesök till en kyrka och lyssna på en före detta prostituerad kvinna som nu är jätte religiös, ska bli lite spännande och se vad som sägs, hallelulija.

Varför ligger jag vaken en natt som denna när jag egentligen borde sova nu? Äh, sover på soffan inatt, godnatt


Kommentarer
Camilla säger:

åh bilden :D

2010-05-26 | 07:16:41
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback