Bra dag

Åh vilken underbar dag det har varit idag. Jag åkte till skolan imorse och hade en lektion, satt och lyssnade på några som hade redovisning bara. Åt lite mat i skolan och sen åkte jag ner till stan, gick och letade efter morsdag present och en namnsdagspresent till Veronica, men utan någon vidare lycka. Träffade dessutom på Vevve på stan innan mamma hämtade mig. Vi åkte hem en snabbis och hämtade Bebis och så bytte jag strumpor (hade en vit och en svart på mig, men kändes inte bra eftersom jag skulle på jobbintervju ;) )
Moa och mormor hämtade vi och sen skjussade dem ut mig till vagnhärad där jag skulle på intervju klockan 14.00. Det gick jätte bra, fick jobbet :D Så under många veckor i sommar ska jag jobba på ett elevhem för funktionshindrade ungdomar. Väldigt intressant och lärorikt, en riktigt bra erfarenhet. Jag hoppas att det kommer gå bra vilket jag tror.

Nu på kvällen har vi vart och kollat på en lägenhet och varit på rusta och på vägen hem köpte vi fredagspizza, det är vi alla värda efter en låång vecka.

Jag är så lycklig just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback