allt klart

Nu är allt skolarbete klart :D Inte en enda grej kvar, nu blir det att bara njuta av den sista skoltiden i 1 vecka och 6 dagar, jag njuuuuuter ;)

Hoppas man bara har lyckas på allt nu men överlag känns det bra och mitt presterande dessa tre år är jag mycket nöjd med, från att ha varit en tjej som mådde jätte dåligt i grundskolan och ibland inte kunde gå till skolan till att blivit en tjej som faktiskt är duktig klarar av det mesta, jag är stolt över mig själv. Och det är inte meningen att det ska låta kaxigt utan det är bara en ren sanning.

Nu ska jag åka ut och köpa skor, studentskor.
Vilka de blir får ni se senare :)

Puss

 
Tiden med dig har varit den bästa under dessa tre år, tänk er att hitta världens bästa vän, för det finns bara en för mig och det är du♥

Kommentarer
Camilla säger:

första gången jag VERKLIGEN får blöta ögon! älskar dig mest ♥

2010-05-27 | 20:13:09
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback