KLAR!!!!

Oh herregud säger jag bara!
Nu är jag äntligen så gott som klar med projektarbetet som skall skickas in imorgonbitti. Det har varit en pina, ni anar inte hur många timmar jag har arbetat med det, säkert en 12- 13 timmar, 5 timmar bara idag! Tur att vi var lediga idag annars vet jag inte hur kah skulle hunnit.
Nu är jag iallafall glad att skiten är gjord så att man slipper tänka så mycket på det. När jag skickat in det kommer det kännas som en sten som lossnar från hjärtat.
Jag och bästis har peppat varandra till tusen, och som Kajsa sa så har vi fixat det!

Ikväll blir det hockey(om det finns biljetter kvar?) leksand ska få storstryk av ssk ikväll. Kommer vara fullsatt, underbar stämning då, mitt kära ssk.

Pappa och jag har precis ätit en god kycklingpasta wok, gott som tusan. Nej jag kanske borde göra iordning mig nu, får låna bilen av pappsen till hockeyn, me like!

Pussen


Kommentarer
Camilla säger:

ja ett gott rike och inget ont! ♥



Detsamma bästaste!♥ vi är dem bästa vi klarar det allra mesta! ;)



♥♥

2010-03-25 | 17:25:19
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback