Skäris i och snurr snurr i regnet

Kom precis hem efter en låång dag. Jag och Veronica åkte och hämtade Camilla och sen for vi vidare till skärholmen. Eftersom jag, Vevve och Selma åker till Egypten på lördag så ville jag ha något nytt och sommrigt.
Jag hittade faktiskt ett lvitt/rött inne från hm och ett par svarta solglasögon också från hm och sist ett par svarta shorts från Gina tricot. Jätte snyggt tillsammans!
Vi käkade nacho special där upp också :)

Åkte hem till Södertälje och hämtade mamma och Moa hos mormor, brandkåren och ambulansen var där, i porten bredvid mormor, vet inte riktigt vad som hänt men någon gubbe hade tydligen råkat illa ut, brandmännen slog in fönstret för att ta sig in. Att man alltid ska vara så nyfiken...

Vi åkte iallafall vidare allesammans till de lilla tivolit som finns här i stan. Vi åkte tre olika karuseller vilket var skit kul ;) Jag älskar det. Sen skjussade vi hem Camilla och nu är jag hemma.
Ska strax åka till pappa och imorgon klockan 08.00 är de jobb som står på schemat :)

Bra dag :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback