My new life

Igår jobbade jag 8-21 och hade därmed ingen möjlighet att blogga, hur som helst gick det bra och efter åkte jag hem till Sara och Niclas, Sara bor i vagnhärad. Jag och Sara åkte till Trosa havsbad på kvällen och tog ett dopp, vilket var behövligt... svett svett svett..trevligt? ;)
Kollade på film sen, Dear John en väldigt väldigt fin och tänkvärd film. Sedan var jag en utslagen kvinna som slocknade direkt efter filmen.
Imorse smet jag upp medans dem andra sov, fixade mig lite lätt och drog till jobbet, fick en timmas sovmorgon med tanke på att jag var så nära Lilla Lindå, min arbetsplats. Har arbetat 8-15 idag och imorgon är de 8-21 som står på schemat, tuffa dagar yes men det går bra. Sen, sen är jag ledig i tre dagar. Då ska jag passa på att njuta.
När jag slutade idag så åkte jag in till södertälje, väntade på min syster som slutade 16.30 så åkte upp till kyrkogården och vattnade på dem tre gravarna så länge. Cruisade runt några varv på stan och sen var det dags att plocka upp snyggingen. hem och hämtade bebis och for upp till Mc och åt mat i skärholmen. Vidare till hufudstaden, till slussen för att hämta mormor, mamma och Moa som varit på endagskryssning idag :) Dem hade köpt massa gott gott till oss, tack <3

Ett kvällsdopp vid torpa blev det sen och sist handling på ica maxi, nu är jag ute hos pappa. han har nyss kommit hem från jobbet så ska vara lite social nu.

Det känns som om jag har tagit ett steg vidare i livet, spännande.

ps. jag kom in på högskolan. 1 september startar lärarutbildningen på mälardalens högskola, nyfiken.

Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback