Söndag

Fast jag ser att det har övergått till måndag nu.

Igår blev det ishockey trots att jag innan bestämt att stanna hemma och plugga och kolla på robinsson, men Veronica och Selma övertalade mig. SSK vann och vi hade jätte roligt, planerade en sak och hoppas de blir av.


Idag söndag så blev de en pluggdag istället, har nästan gjort klart allt jag skulle göra tills skolan börjar, vilket den gör på tisdag :(
På kvällen så blev de träning och jag har nyss kollat på Johan Falk filmen, kanon bra var den så ska kolla den andra filmen sen.

Imorgon kommer dagen se ut ungefär som den har gjort idag, dvs plugga och träna på friskis och svettis.


Kommentarer
Camilla säger:

Du borde kollat på filmen 'click' den var skit bra !! :D



haha vadå mig? :O

2010-01-11 | 08:29:31
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Jag hoppas oxå att det vi planerar blir av ;) Allt beror på er :)

2010-01-11 | 20:56:35
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback