Skön söndag

Åh vilken underbar dag det har varit idag, sådana här dagar vill jag ha oftare.

Igår var jag ute med mina "gamla" blombacka vänner. Det var jag, Elle, Ronja, Elin och Angelica. Vi gick till hamn men där var det helt dött så vi gick till stanleys istället, det vart faktiskt roligt där tillslut, vid kvart i 02.00 åkte vi hem. Jag var chaufför igår :)
Riktigt skönt att må prima idag, mormor har varit här idag och vi har spelat "Geni" och fikat, ätit god mat och myspyst med mina bästa.

Sminkfri dag idag, jag har fått eksem över ögat så måste vila huden nu.


Kommentarer
Camilla säger:

sötnos ! <3

2010-01-03 | 20:41:51
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback