1 månad!

Idag var det exakt en månad sen som jag satt i körskolebilen sist, de var den dagen som jag tog mitt körkort, 8 decemeber 2009. Fast känns som om jag tog de för länge sedan, har hänt så mycket sen dess.

Idag har det för övrigt varit en händelserik dag, jag har hunnit med mycket.
På förmiddagen så gick jag och Moa över till mormor där vi blev bjudna på lunch och spelade spel, på eftermiddagen så kom Mamma och Veronica dit. Därifrån så åkte jag direkt till friskis och svettis och gympade, Tinas syster Lilian håller i gympapass där, det var så skönt att hoppa av sig julmaten, på söndag är de dags igen. 2010 ska blli ett nyttigt år med mycket idrott.
Jag träffade min gamla lågstadielärare på friskis så nu har jag fixat praktikplats, yeah!

Hämtade mormor efter att jag hade tränat, vi åkte till icamaxi och handlade lite till kvällen. Hem sen och nu har vi kollat på Lets dance, ätit varma mackor och fikat :) myyys som vanligt!

Puss




Juste! Rommeresan är bokad nu, nu kööööör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback