Söndagsplaner

Sitter här i sängen nyduschad och känner mig fräschare än innan. Just nu väntar vi på besök här hemma, rättare sagt mormor och Inger ska komma och fika. Inger vill gärna se hur det blev här hemma efter renoveringen som nu är helt klar. Några större planer för den här dagen har jag inte, måste dock plugga lite ikväll eller iallafall sätta mig och skriva ner lite, bla mina förväntningar på APU platsen, måste få samarbetskontraktet klart så att vi kan skicka de till skolan.

Veckan som kommer ser ljus ut, imorgon måndag så är jag ledig eftersom blombackaskolan har studiedag sen på onsdag så är det idrottsdag i skolan (igelstaviken) och på kvällen är det BF teater med klassen. Så tre dagar praktik denna vecka. Och inte tala om lördag, då ska de bli bäst (Y) Fira Tinas 19 årsdag! :D Längtar.

Jag jobbar bara på att få bort mitt munsår nu :( Men idag har jag inte lika ont i halsen som igår så hoppas de går åt rätt håll nu.

Och juste! Jag tyckte att melodifestivalen var bra igår, många bra låtar. Ola var bäst, Anders ekborgs låt och pain of salvation var mina topp 3.

Ha en bra Söndag och Grattis Sofie på din 20 årsdag!


Kommentarer
Sofie säger:

Tack så mycket :)) gammal :(

2010-02-07 | 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback