Ska jag börja skriva igen?

Exakt 2 veckor och en dag har gått sen jag skrev mitt senaste blogginlägg. Tiden går verkligen fort, kändes som om jag skrev för några dagar sedan men sen visar de sig att de redan gått 2 veckor, de är skrämmande.

Jag har haft massor med saker att göra, hit och dit.
Jag har börjat praktisera på blombackaskolan i en tredjeklass, det är roligt och framförallt lärorikt. Jag har bara varit på förskola tidigare och det är verkligen skillnad, man kan inte föreställa sig skillnaden om man inte prövat på både och, därför är jag glad att jag valde att göra min praktik i grundskolan denna gång. Just nu känns det som om förskola är mer "min grej", men jag skulle nog kunna tänka mig att arbeta i skolan också. Ledarskap är verkligen den viktigaste delen just nu.

På hemmafronten så är det bra, alla mår fint om man bortser från att Moa och jag förtillfället ät sjuka båda två, ont i våra halsar och snoriga i näsan plus att jag har fått ett munsår som jag hatar rent ut sagt! Har inte haft munsår sen jag var liten.

Så idag får jag väl passa på att plugga? Det är inte okej med så mycket arbeten som vi har under Apu:n men gilla läget har man ju gjort förr.

//AsW

Kommentarer
Camilla säger:

fint du har gjort din blogg! :)

2010-02-02 | 19:45:26
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Tina säger:

Ja :)

2010-02-02 | 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback