Måndag= Ledig!

Åh vad jag älskar att vara ledig! Frihet att göra precis vad man vill, gå upp när man vill osv.

Idag vaknade jag vid 09.30 av att det ringde på dörren, Moa (som också har studiedag) sprang in till mig och jagade upp mig ur sängen. Det  var telgebostäder gubben som kom för att fixa kranen i köket och den lilla toaletten som inte har gått att spola. Moa gick till Nelly och jag gjorde iordning mig och gick en promenad med Bebis och sedan tog jag bussen ner till stan. Köpte ett par strumpbyxor på BikBok som kommer passa min outfit på lördag ;) Lite andra ärenden gjorde jag också.
När jag gick och strosade  såg jag plötsligt mormor komma, hon hade slutat jobbet och mamma skulle hämta henne så jag åkte med hem fast jag gick aldrig upp, utan jag stannade på parkeringen och skottade parkeringsplatsen, de behövdes kan jag säga och än är det inte helt klart men nu är de bättre iallafall. Sedan kom Mamma och Moa ut igen och vi åkte ner på stan igen, mamma skulle till tandläkaren så Moa och jag åt en lunch på nancys.
Nu är jag hemma igen och ska strax vila en stund.


Kommentarer
Camilla säger:

Fina strumpbyxor :)

2010-02-08 | 16:33:59
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback