Klämma ur mig några ord?

Hejsan bloggen och dess få läsare. Känns som jag är här på besök, ni vet själva hur det är med ett besök hos någon, man snackar lite skit, slänger ur sig lite åsikter och blandar ihop dem till en röra och sen skiljs man åt, vet inte när man träffas igen, "obestämd framtid".

Jag har tänkt flera gånger att "nu ska jag gå in och skriva mig ett litet inlägg" men varje gång så har blogg.se strulat som tusan så kände att det kanske inte var meningen att jag skulle skriva något iallafall? Men idag fungerar det och ödet verkar tillåta mig att skriva idag.

När jag tänker efter om vad jag ska skriva så blir det tomt, (kanske fanns en mening till att inte blogga iallafall?)

Om ni är nyfikna på mitt liv så måste jag tyvärr säga att jag inte kommer avslöja så mycket om vad de innehåller just nu. Jo praktik i 3 veckor till det kan jag säga.

Livsviktiga saker just nu:

1. Familjen♥
2. Camilla♥
3. OS♥



Kommentarer
Veronica säger:

Älskar dig!! puss puss

2010-02-22 | 21:58:35
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/
Camilla säger:

Oh sötis! :) älskar dig min bästa du!

Du är livsviktig i mitt liv! lov nästa vecka, vi måste ses min älskling! och tre veckor kar av praktiken, sen får vi vara tsm nästan varje dag ända fram till dagen D! omg :') ♥♥♥

2010-02-22 | 22:02:06
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
jessika säger:

vi ska ha ett möte imorgon också. men jag kan anteckna lite så kan jag berätta lite om vad som sägs på mötet :) /Jessika

2010-02-23 | 22:16:50
Bloggadress: http://livetutanforluckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback