Härlig dag

Det vart en sjukling dag och även imorgon så blir det att stanna hemma, känner att jag vill bli helt bra så att det inte bara går runt runt. På förmiddagen så gick jag och Moa över till mormor, vi blev bjudna på mat (fläskfilé, mums), fikade och spelade spel. Mamma kom dit efter att hon hade slutat jobba.
Vid 4 tiden åkte vi därifrån, jag skjussade av mammsen och Mosisen hemma och själv åkte jag för att hämta Veronica men hon slutade inte förs 17 så jag åkte en sväng och gick en liten promenad. 
Sedan var det bara hem för att äta och sedan for vevve och jag iväg till ishockeyn, ssk mot brynäs och de slutade 3-3, vi fick med oss en poäng iallafall.
Det är sjukt mycket snö ute och jag kan hålla med om att de är roligt med snö om man ska leka i den men när man kör bil så är de inte skoj. Kommer knappt in på parkeringen för all snö, jag måste ut och skotta imorgon. Och inte nog med det så gick jag och ramlade omkull när vevve och jag var ute med Bebis. Hade lånat hennes uggs som är jädrans hala, de lär ungefär såhär:
"Dina uggs är väldigt HAAAAAAAAAAAAAALa"

Jag fick hem mina betyg idag, måste säga att jag är väldigt nöjd!
12 MVG 12 VG 4 G. Nu måste jag bara kämpa på i ett par månader till, känns som om all "plugglust" runnit ur mig helt och hållet, måste få tillbaka det igen känner jag.


Ni anar inte hur gärna jag vill bort från allt just nu, ge mig kreta resan i repris <3

Jag måste hela tiden göra något för att slippa tänka på ...


Kommentarer
Veronica säger:

Åh jag vill oxå ha Kreta i repris ;) <3

2010-02-05 | 22:04:28
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback