Bästis dag



Utgången igår blev lyckad :D Hade roligt och träffade massor med gamla vänner. Jag följde ju med Veronica, Selma och Narre ut.

Idag åkte jag ner till stan och träffade Camilla. Vi gick i affärer och shoppade litegrann, åt på nancys och satt och pratade lääänge om allt. Vid fyra så stängde allt så vi gick runt och gjorde de vi är bäst på tillsammans, flummade, tog kort och spelade in roliga och sjuka filmsnuttar. Om ni vill se dem kan ni gå in på Bästis blogg och kolla http://allaboutcamilla.blogg.se/

Jag gick hem sen, skönt med en promenad. Uffe kom till oss och hjälpte till att sätta upp speglar i vårat rum, jag passade på att baka en kladdkaka med mintchoklad i ;) mums säger jag bara, Moa bakade en tigersockerkaka, mums på den också.
Åkte och hämtade mormor vid 19.00 hos Inger och skjussade hem henne, Moa följde med och vi rå poppade "Oh girls just wanna have fun" så bäst!

En perfekt dag!

 


Kommentarer
Camilla säger:

Tack för idag bästa du! hade det skit kul med dig as always! snart blire date igen!♥♥

2010-02-28 | 22:56:53
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback