A different day

Min kväll blev inte som jag trodde att den skulle bli direkt. Tina frågade om vi skulle hitta på något och de ville jag gärna göra, gjorde iordning mig och åkte och hämtade henne, sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi åkte upp till huddinge och snurrade en massa varv, haha. Vi träffade Rasmus och satt och snackade inne på mc donalds ett tag, skjussade hem honom och sen for vi tillbaka till tokstaden. En impulsgrej som vart riktigt lyckat! ;)

Kom precis hem till vem som åkte ut ur lets dance, Rabih bye bye!

Nu blir de att sova några timmar, imorgon blir det skärholmen med syster yster Vevve och på kvällen är melodifestivalen ett måste.

Godnatt kycklingar :)


Kommentarer
Veronica säger:

Skärhooolmen Jippppiiiii <3

2010-02-06 | 10:56:09
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback