1 årsdag

Idag fyller min piercing 1 år ;)
Har gått och tänkt i några dagar på när det var jag gjorde den, visste att de var i antingen slutet på Januari eller i början på Februari men visste inte exakt så idag gick jag in på bloggen och letade efter det inlägget och då visar det sig att det var exakt 1 år sen idag, lite läskigt men coolt.

Idag har jag varit hemma, tagit de lugnt, fick sova ut imorse. Sedan körde jag och mamma ut till enhörna och hämtade Moa, vägarna där ute är inte schyssta alls, men de funkade att köra iallafall. Sen handlade vi och sådana saker, hämtade Veronica från sitt jobb och nu är vi hemma. Har suttit och pluggat lite, och försöker rensa datorn från virus med hjälp från Tina, hoppas de funkar!

Snart börjar Andra avenyn och det är ett måste för min del.
Ha de göttans





Kommentarer
Veronica säger:

Jaa hoppas min älskling e där nästa match oxå, jag måste få ett kort ackis ;) wow :)

2010-02-03 | 22:45:23
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback