Svävar

Hallopsan sa!

Förra inlägget var sjukt gulligt och det beskrev min helg ganska bra så går in på denna oerhört roliga måndag.. Varit på förskolan och arbetat från 08.00-15.00. Åkte till stan och hämtade pengarna jag fick tillbaka från den inställda Ullaredsresan som skulle avgått på lördag men tyvärr var det tydligen för få anmälda. Synd men kanske lika bra nu när Veronica är jätte sjuk, haft över 39* feber i fyra dagar men äter nu penicilin iallafall.
Jag försökte göra något vettigt som att plugga förut men somnade istället.

Haha :)

Godnatt, puss




Jag vet vad lycka är!

Kommentarer
Camilla säger:

Tur att någon vet vad lycka är! :D

2010-12-07 | 05:57:51
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback