Snö

Hej hopp, igår åkte jag till Andreas direkt efter att jag slutade. Det var kanon mys, saknade honom. Jag orkade inte åka hem så stannade hos älsklingen över natten, vilket hade både sina positiva och negativa följder. Det negativa var att jag var tvungen att stiga upp vid 5 tiden och ta den underbara pendeln som alltid är i tid och aldrig strular på vintern :@ *arg*. När jag var i Södertälje var jag tvungen att ta bussen hem och där blev jag upphämtat av Helene, en tjej på jobbet. Hann precis! Det positiva var att jag fick vakna upp bredvid min gosigbjörn.

Arbetsdagen gick bra, vi gick till Enhörna friluftsgård och åkte madrass och stjärtlapp i branta backen, var där tills alla barn började gråta och frysa. Fick en yrselattack på eftermiddagen, de började svartna för ögonen och allt gungade, tappade färgen i ansiktet så Katarina såg till att jag la mig på golvet och upp med fötterna på en stol, alla barn stod och glodde på mig "Varför ligger du på golvet?", "Det är ingen soffa" xD "Vad har hänt?" så söta! Gick över ganska fort ändå så ingen fara.

Fick skjuss till stan av Gabriella där jag mötte upp mamma och sen åkte vi hem. Har sovit en stund och ätit super god mat: Spagetti och köttfärssås, mumma. Kollat på julkalendern och snart är det dags för Robinsson ;)

Imorgon är det fredag och längtar, ska bli mys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback