Gästbloggare

Hej världen!
Snuttan här som gästbloggar ikväll! I'm loosing my blogging virginity.......

Har iaf haft en awsome weekend med min underbara älskling <3 hon är så underbar! Igår var vi ute och lekte i snön med Moa, var snöigt och blött men sjukt roligt å mysigt ! :D Kvällen spendera vi med att spela Geni, vilket alla njöt av, och ingen var övertrött och gapskrattade åt precis allt . . . .  haha :D var iaf jätteroligt :D
Idag var vi på två ställen, minns inte namnet på ena, men låg utanför Mariefred. det andra hette karlssons tror jag =) Mysigt mysigt =) nu sitter i soffan och myser, och ska dricka te och äta pepparkaka med älskling! <3




Jag och min underbara älskling! Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback