Vi är tillbaka♥

Jaaa, vi är tillbaka! SSK förlorade mot Aik igår efter förlängning och med tanke på det så fick vi en poäng och är nu klara, det ända laget i kvalserien som är helt klara för elitseriespel nästa säsong! Lycka, detta är lycka av något! Jag skrek och sjöng så mycket att min hals är lite ur balans idag, men det gör ingenting. La allt krut på den sista hemma matchen.

Snart ska vi åka in till stan, lämna av moas kompisar som har sovit här inatt och även jag och Moa ska stanna i stan, hemma hos mamma. Ikväll blir det utgång, brudarna kommer vid 8 ikväll hem till mig så förar vi lite innan krogen, hoppas på en rolig kväll, men det blir vad man gör det till så det tror jag nog att det blir :)

Idag är det den nionde april, dvs två månader tills den nionde juni, då tar jag studenten!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback