underbar helg

Nu ligger jag här i soffan sent på en söndags kväll och kollar på wallander, jag ligger och tänker på hur fantastisk denna helg har varit. Bland dem bästa på länge faktiskt, då undrar ni säkert vad jag har gjort och de ska jag svara på, jag har varit med mamma och mormor heeela helgen. Dock inte i fredags, då var jag på studentskiva på stanleys, de var jag, Veronica, Elle och Bonnie som gick på Angelicas skiva, de var skit mycket folk, inte så roligt folk dessvärre men några goa själar träffade man, Micke, Johanna och Carro, Martina osv.
Det blev en lugn kväll och vi var hemma vid 2 tiden.

I Lördags så gick jag upp tidigt för att jag skulle fixa en sak som jag var tvungen att göra. När jag hade gjort det så åkte vi ner på stan, gick runt där en stund. Veronica gick till teatern sen, vi andra åkte vidare ut mot icamaxi oxh handlade samt lämnade av Moa hos hennes kompis som bor där i närheten, dem skulle åka ut till deras landställe i nykvarn och sova där. Då var det bara jag, mamma och mormor kvar, vi åkte runt lite här och var, hem och åt jätte god mat och hade mys, på kvällen stack v iiväg och körde lite här och var, så roligt var länge sen jag hade :D hahaha.

Idag söndag så åkte vi ut i naturen och satte oss och fikade, solen var lite bråkig annars var det hur mysigt som helst. Sedan hämtade vi vevve och åkte ut till mångfaldenshus i turinge :)
På eftermiddagen kom Moa hem och hon hade haft det bra.

Imorgon är det skola och åka hem till min far.

Jag behövde den här helgen :D
Älskar er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback