OMG :O lite snööö hjälp!

Godmorgon, eller god förmiddag kanske passar bättre? Ja jag tror det.

Vaknade tidigt imorse när pappa skulle åka till jobbet,  men somnade om som tur var. När jag väl vaknade på "riktigt" så satte jag på en Wallander film och låh kvar i sängen och kollade på den.
Nu har jag precis ätit lunch, men sitter och funderar på om det var maten eller mina smaklökar det är fel på, för det smakade inte alls bra. Pasta alfredo som jag brukar ÄLSKA. Lustigt det där, kanske börjar man bli sjuk? Nej det hoppas jag verkligen inte.

Loggade in på facebook och såg hur förtvivlade alla människor är för att det har kommit lite snö, jag tycker det är lite roligt att se hur alla blir så upprörda. Det är snö som kommer ingen jädrans meteorit som faller och skapar jordens undergång.
Det regnar ju nu så det är snart borta.
Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Nej man kanske ska ta och städa lite?
Pussen


Kommentarer
Camilla säger:

HHAHAAHHAHAHAHAH ibland är du för rolig HAHAHAHAHAHA puuh så!! meteroit XD känns som det ju :( hahah sötnos!

2010-04-05 | 15:48:06
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback